وبگاه شبکه خبری سی‌ان‌ان مدعی شده ایران خواستار دریافت غرامت در صورت خروج دوباره آمریکا از برجام، به عنوان بخشی از مذاکرات رفع تحریم‌های وین شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقامات قطری پیام‌ها را منتقل می‌کردند که ملاحظات لجستکی آن به محتاطانه‌ترین شکل ممکن بود؛ طبق گفته یک مقام رسمی آمریکایی، دیپلمات‌های قطری و آمریکایی پیام‌های مکتوب مبادله می‌کردند.
یک منبع آمریکایی با اشاره به بازه زمانی سپتامبر درباره آزادی نهایی زندانیان دو تابعیتی تصریح کرد: "یک دوره چند هفته‌ای طول می‌کشد" تا این پنج آمریکایی بتوانند به ایالات متحده بازگردند.
شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی اعلام کرد که واشنگتن انتظار داشته که شورش خنثی‌شده ارتش خصوصی «واگنر» علیه مسکو، «به مراتب خونین‌تر» باشد!
شبکه سی‌ان‌ان به نقل از منابع دیپلماتیک گزارش داد که گفت‌وگوهای معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا و معاون وزیر خارجه ایران تحولات مثبتی در بر داشته است.
یک منبع دیپلماتیک گفت: گفتگو‌های ایران و اتحادیه اروپا در روز چهارشنبه روی نکات کلیدی، از جمله سطوح غنی‌سازی هسته‌ای در ایران و همکاری‌های تهران با آژانس بین‌المللی انرژی اتمی متمرکز بود.
شبکه سی‌ان‌ان آمریکا مدعی شد که گفت‌گوهای اخیر بین مذاکره‌کننده ارشد هسته‌ای کشورمان و معاون مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا در دوحه قطر به تحولات مثبتی منجر شده است.
طبق برآورد‌های CSIS، ساخت هواپیمای C ۹۱۹، تا امروز حدود ۴۹ میلیارد دلار هزینه داشته؛ هرچند که تعیین دقیق رقم این هزینه غیرممکن است؛ چرا که داده‌های دقیقی درباره امور مالی COMAC در دسترس نیست. البته این هواپیما، اولین هواپیمای بومی کمپانی COMAC نیست؛ اما به دلیل ابعاد بزرگ C ۹۱۹، حالا این هواپیما در کانون توجه قرار گرفته است. هواپیمای C ۹۱۹، گنجایش ۱۹۲ مسافر را دارد و می‌تواند تا ۵۵۵۰ کیلومتر پرواز کند.
چند مبنع مطلع به سی‌ان‌ان گفتند که دادستان‌های فدرال به یک فایل صوتی مربوط به تابستان ۲۰۲۱ دست یافته‌اند که در آن دونالد ترامپ، رییس جمهور پیشین آمریکا تایید می‌کند برخی اسناد محرمانه پنتاگون را در اختیار داشته است که مربوط به «حمله‌ای بالقوه» به ایران است.
پیروزی خاتمی رابطۀ ایران و اروپا را که بر اثر دادگاه میکونوس به بحران کشیده شده بود، به خودی خود ترمیم کرد و لحن آمریکا را نیز در برابر تهران تغییر داد. با این حال، خاتمی مجوز تشنج‌زدایی در روابط با واشنگتن را دریافت نکرد و فقط به او اجازه داده شد در حد کاهش و کنترل تنش‌ها با شبکۀ سی‌ان‌ان مصاحبه کند و خواهان ایجاد شکافی در دیوار بی‌اعتمادی بین دو کشور شود و بس!
سی‌ان‌ان گزارش داد که این چرخ‌وفلک پس از ساخته شدن، ۵۹۱ فوت ارتفاع خواهد داشت. برای مقایسه می‌توان گفت که این چرخ‌وفلک، ۱۴۹ فوت بلندتر از چرخ‌وفلک موسوم به «چشم لندن» خواهد بود که ارتفاع آن ۴۴۲ فوت است. همچنین، حلقه سئول قرار است بزرگترین چرخ‌وفلک جهان را در شاندونگ چین شکست دهد که ۴۷۵ فوت ارتفاع دارد.
حسین امیرعبدللهیان، وزیر امور خارجه ایران که برای شرکت در پنجاه‌ودومین نشست شورای حقوق بشر و نشست کنفرانس خلع سلاح به ژنو سفر کرده بود،‌ در حاشیه این نشست‌ها با شبکه سی‌ان‌ان گفت‌وگو کرده و به سوالاتی درباره ادعاهایی در زمینه ناآرامی‌های اخیر در ایران، برنامه هسته‌ای ایران، ادعای غرب مبنی بر حمایت ایران از جنگ روسیه در جنگ اوکراین، فعالیت‌های هسته‌ای ایران و نقش زنان در ایران پاسخ داد.
«حسین امیرعبداللهیان»، وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه‌ای اختصاصی با شبکه خبری سی.‌ان‌.ان گزارش‌های اخیر این رسانه درباره اغتشاشات در ایران را «جهت‌دار و نادرست» توصیف کرد.
خبرنگار سی‌ان‌ان ترک، با چشمانی اشک‌آلود، از زلزله جدیدی در هاتای می‌گوید: "بچه ها خیلی ترسیده بودند... ما خیلی ترسیده بودیم...".
سی‌ان‌ان، مدارک و نتایج تحقیقات یک سازمان انگلیسی و ارتش اوکراین را درباره «افزایش حجم تخریب» یکی از پهپاد‌های شاهد-۱۳۱ ساخت ایران که کلاهک آن در حمله روسیه به منطقه اودسا در اکتبر ۲۰۲۲ عمل نکرده، منتشر کرده است.
مدیر عملیات شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: در چند استان سی‌ان‌جی قطع شد و فشار مضاعفی روی دوش شرکت پخش آورد و مجبور شدیم مصرف بنزین در استان‌های شمالی ۲۰ درصد افزایش پیدا کند.
براساس گزارش شبکه خبری سی‌ان‌ان، منابع مطلع اعلام کردند اسناد اطلاعاتی که در دفتر خصوصی جو بایدن پیدا شده مربوط به ایران، اوکراین و بریتانیا بوده است. به گفته یک منبع آگاه، ۱۰ سند محرمانه ازجمله یادداشت‌های اطلاعاتی امریکا و همچنین مطالبی در ارتباط با اوکراین، ایران و بریتانیا ازجمله مواردی هستند که مربوط به دوره معاونت ریاست‌جمهوری بایدن هستند. به گفته این منبع آشنا، تاریخ این اسناد محرمانه مربوط به بین سال‌های ۲۰۱۳ و ۲۰۱۶ است.
در ادامه این بیانیه همچنین تاکید شده که این اسناد محرمانه مربوط به دوره فعالیت بایدن به عنوان معاون «باراک اوباما»، رئیس جمهوری وقت آمریکا، پس از بازدید «ریچارد ساوبر»، وکیل کاخ سفید از خانه مذکور در روز پنج شنبه هفته گذشته پیدا شده است.
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا به سی‌ان‌ان گفت که در این تصمیم‌گیری نهاد تیم ملی فوتبال این کشور هماهنگی و همکاری نداشته است.
شبکه سی‌ان‌ان در گزارشی جمهوری اسلامی را به خشونت و آزار جنسی در بازداشتگاه‌ها متهم کرده است.
شبکه سی‌ان‌ان گزارش داد که در نتیجه حمله سایبری، وب‌سایت دست‌کم ۱۴ فرودگاه آمریکا از دسترس کاربران خارج شد.
شبکه خبری آمریکایی به تلاش اعراب حاشیه جنوبی خلیج فارس در بهبود روابط با جمهوری اسلامی ایران پرداخت و نوشت، اعراب سیاست عمل‌گرایانه در قبال تهران اتخاذ کرده‌اند.
سی‌ان‌ان به نقل از یک دیپلمات منطقه‌ای اعلام کرد: ایران خواستار دریافت غرامت در صورت خروج دوباره آمریکا از برجام شده است.
سی‌ان‌ان مدعی شد که طبق اظهارات جیک سالیوان مشاور امنیت ملی آمریکا و تصاویر ماهواره‌ای ادعایی که منحصراً توسط CNN به دست آمده است، یک هیئت روسی از ژوئن حداقل دو بار از یک فرودگاه در مرکز ایران بازدید کرده تا پهپاد‌های دارای قابلیت حمل سلاح را بررسی کند.
سی‌ان‌ان گزارش کرد براثر برخورد صاعقه به نزدیکی کاخ سفید ۳ نفر جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ